میله اتاق پرو 

میله اتاق پرو یک وسیله کاربردیبرای پرو کردن لباس در فروشگاه و بوتیک مناسب می باشد.میله اتاق پرو ابعاد و مدل های متفاوتی دارد.این میله اتاق پرو لباس به صورت یو است و طول آن حدود 90_100 سانتیمتر و عمق آن هم حدود 90_100 سانتیمتر میباشد.یکی از مزیت های این میله اتاق پرو قیمت مناسب آن است.برای این مدل میله اتاق پرو باید پرده را از پرده سراها خریداری کنید این میله اتاق پرو از تولیدات مجموعه صنعتی تیک متال است و در دو رنگ مشکی و طلایی کوره ای الکترواستاتیک قابل سفارش میباشد.

داشتن اتاق پرو در بوتیک ها از ضروری ترین و کاربردی ترین ملزمات میباشند .در دکوراسیون داخلی فروشگاه هایی که در زمینه مد و فشن فعالیت می کنند. داشتن اتاق های پرو از این جهت ضروری هست. اتاق پرو به افراد کمک می کنه تا بتوانند قبل از خرید کالا اونها رو امتحان کنند.

اتاق پرو در فروشگاه ها اهمیت زیادی دارد. طوری که این بخش به صورت اتاقک های جداره داری به صورت مجزا و جداگانه طراحی میشوند.

 مشتری هم فضای کافی برای تعویض لباس دارد. این امکان هست که مشتری در اتاق رو در صورت نیاز قفل کند. اتاق پرو آماده کار را راحت می کند.

نصب کردن این میله ها بسیار کار راحتی است .  به راحتی قابل شست‌وشو بوده و دچار پوسیدگی نمی‌شود. آلومینیوم در برابر انواع خوردگی‌ها مقاومت بالایی دارد و یکی از باکیفیت‌ترین مواد اولیه در صنایع مختلف موادغذایی، لوازم منزل و …. است. این میله ها  علاوه بر مقاومت بالایی دارند و بسیار با کیفیت میباشند.

این محصول با بهترین کیفیت در مجموعه تیک متال تولید میشود .