رگال لباس یک وسیله کاربردی برای نظم دادن لباس  ، کیف ، کفش و… میباشد که از بهم ریختگی جلوگیری میگیرد ، از این ابزار برای آویزان کردن لباس استفاده میکنند و نکته حائز اهمیت این است  شیء ساده نقش بزرگی را در نظم دهی به پوشاک ایفا می‌کند، رگال به عنوان ابزاری برای آویزان کردن لباس با کاور موجب می‌شود که به بافت و مدل لباس‌ها آسیبی وارد نشود و البسه طول عمر بیشتری داشته باشد

رگال لباس وسیله بسیار کاربردی است که از آن رای نظم دادن به لباس در وهله اول و بعد برای قرار دادن کیف و کفش و … استفاده میکنند .

این وسیله بسیار زیبا و کمجا از بهم ریختگی اتاق شما جلوگیری میکند و شما میتوانید سالیان سال بدون هیچ نگرانی از شکستن و یا صدمه دیدن از آن استفاده کنید .

رگال لباس وسیله ای بسیار مقاوم است که برای آویزان کردن لباس از آن استفاده کرد .

با این وسیله لباسهای شما همیشه دردسترس شما هستند بدون اینکه آسیبی به بافت و مدل لباس وارد شود و نکته بسیار مهم این است که قطعا البسه شما طول عمر بیشتری نیز خواهند داشت .

جنس رگال لباس

این وسیله کاربردی و محبوب هم به شکل  پلاستیک، استیل و فلزی و هم چوبی و هم ترکیبی از این دو در بازار طراحی و تولید میشوند ، که آخرین مورد طرافداران بسیار زیادی دارد .

کاربرد رگال ها

اولین و بزرگترین مصرف کننده رگال ها در فروشگاههای پوشاک میباشد ،  اکثریت بوتیک‌های زنانه، مردانه یا بچگانه با نصب رگال درون فروشگاه خود البسته را بهتر به نمایش دید عموم قرار می‌دهند.

قرار دادن رگال لباس‌های فلزی جدید به عنوان بخشی از دکور اتاق‌های منازل مسکونی یا مزون‌های دوزندگی لباس است. قرار دادن البسه بنا به شرایط فصلی می‌تواند موجب روح بخشیدن به فضای مزون یا منازل مسکونی شود.

نصب رگال لباس

نصب رگال بسیار راحت و بدون دردسر میباشد نیاز به هیچ گونه تجربه و مهارتی خاصی ندارد .

رگال های فروشگاهی تولید شده در بازار هم میتوان به دیوار نصب کرد وهم به صورت ایستاده در مغازه یا فروشگاه قرار داد که جذابیت و زیبایی خاصی به دکوراسیون فضای شما میبخشد.

مزایای استفاده از رگال فلزی

مزایای استفاده از انواع رگال‌ها به اندازه‌ای است که هیچ فروشگاه لباسی وجود ندارد که در دکوراسیون و چیدمان داخلی خود، از چند مدل از بهترین آن‌ها استفاده نکرده باشد.

علاوه بر این در حال حاضر به دلیل سهولت استفاده از آن‌ها، در خانه‌ها نیز به جای کمد از رگال‌های لباس استفاده می‌شود. البته باید در نظر گرفت.

لازم به ذکر است که بگوییم که مدل و طرح رگال لباس برای منزل با فروشگاه اندکی متفاوت است.

 انواع رگال

رگال ها دارای تنوع بسیار زیادی میباشد .

رگال قوطی : یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین رگال ها در بین خانمها رگال قوطی میباشد که این نوع رگال در انواع مختلف طبقه دار ، پله ای ، فانتزی طراحی و تولید میشوند .این نوع رگال مطابق با سلیقه مشتری در سایزبندی و اندازه دلخواه قابل تولید میباشد

رگال ام دی اف شیاردار: اگر میخواهد دکوراسیون جذاب و شیکی را به مغازه  خود ببخشید پیشنهاد ما به شما این مدل میباشد ، زیرا که ترکیب چوب و فلز زیبای منحصر به فردی به این کار میخشد و زمانی که لباس به آن آویزان میشود توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند .رگال شیاردار نیز در رنگها و طرح ها ی مختلف قابل اجرا میباشد.

رگال فروشگاهی : نوبت به پر فروش ترین نوع رگال میرسد که همان رگال فروشگاهی میباشد ،  رگال فروشگاهی برای تمامی فروشگاه‌های لباس زنانه یا مردانه یا فروشندگان کیف و کفش کاربردی خواهد بود که جذابیت خاصی را به فروشگاهها و مزون میبخشد.

قیمت رگال

تیک متال برای تمامی سلیقه ها با قیمت مناسب رگال تولید میکند

مجموعه تیک متال با تولید انواع رگال های فلزی و رگال چوبی-فلزی امکان خریدی مطمئن و لذت بخش را برای شما میسر کرده است.

رگال ها  در انواع مختلف موجود و قابل سفارش است برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید .

فروش رگال

گروه صنعتی تیک متال  فروشنده  و عرضه کننده  عمده انواع رگال ها ی با کیفیت در تهران میباشد .

خرید  رگال

میتوانید برای خرید و اطلاع از قیمت و دریافت مشخصات کامل با مشاورین گروه صنعتی تیک متال در تماس باشید .

سخن پایانی

این محصولات با هدف جمع آوری لباس‌ها و دستیابی راحت و آسان به آن‌ها تولید شده و نسبت به نوع لباس و کاربردی که دارند، در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.

اطلاعات تماس

09021112078

09358258909

.